خلاصه کتاب: جایزه رایگان در بسته محصولات

[ad_1]
آنچه در چکیده کتاب «جایزه رایگان در بسته محصولات، نوشته ست گادین» میآموزید
در دنیای امروز، امکان نوآوریهای بزرگ برای اکثر شرکتها فراهم نیست و تبلیغات سنتی هم دیگر راهی موثر برای دسترسی به مردم نیست.
خوشبختانه، یک جایگزین مناسب نوآوریهای کوچک و نرم است که با ایجاد حاشیه برای محصول، خدمت یا کسبوکارتان آن را درخشان و متمایز میکند.
این نوآوریها نوعی پاداش رایگان برای شما و مشتریان است و با روشی ارزان پیرامون محصول هیاهو ایجاد کرده و یک ویژگی فریبنده به مشتریان ارائه میدهد.
با ارائه یک جایزه رایگان به مشتریان، از مرزهای بازاریابی سنتی فراتر میروید و ماهیت محصول، خدمت یا کسبوکاری که میخواهید تبلیغ کنید را تغییر میدهید.
استدلال ست گادین این است که در دنیای امروز دیگر نباید فقط بر تمایزها تاکید کنیم و بازاریابان باید دید گستردهتری نسبت به شغل خود داشته باشند تا بتوانند به مخاطبان مدرن دسترسی پیدا کنند.
به نظر مدیرسبز، نباید منتظر بمانید تا محصول یا خدمتی تولید شود و سپس آن را تبلیغ کنید، بلکه باید قبل از ورودش به بازار مطمئن باشید که چشمگیر و جذاب است.
میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1
[ad_2]
دیدگاهتان را بنویسید