خلاصه کتاب: هدایت تجربه مشتری
ارسال شده توسط admin
۱۴ خرداد ۱۴۰۳
1440 بازدید

[ad_1]
آنچه در چکیده کتاب «هدایت تجربه مشتری نوشته بِرَد کلیولند» میآموزید
تجربه مشتری اساس موفقیت شرکتها است.
هدایت تجربه مشتری هرگز بهاندازه امروز مهم نبوده، زیرا تجربه افراد از شرکت شما بسیار آسان و بهسرعت برق منتشر میشود.
مشتریانی که از تجربه خود هیجانزده نمیشوند، فورا آن را برای دیگران تعریف میکنند. یک تجربه بد میتواند مشتریان احتمالی را در چشم برهمزدنی به سمت رقبا سوق دهد.
مهمتر اینکه، مشتریان راضی میتوانند به همان سرعت پیامشان را به دیگران برسانند.
به نظر مدیرسبز، این کتاب استراتژیهای فوقالعادهای ارائه میدهد که باعث بهبود تجربه مشتری و عملکرد کلی شرکت میشود.
میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1
[ad_2]
Rate this post
مطالب زیر را از دست ندهید
انتخاب رنگ مناسب لباس برای تابستان
همه ما لباسهای تابستانی را با رنگهای شاد و خنک...
شناسایی مؤسسات غیرمعتبر در انجام پایان نامه مدیریت/تشخیص پایان نامه های کپی
معرفی بهترین مؤسسات پایان نامه بهترین مؤسسه پایان نامه مدیریت،...
برنامه نویس کیست و چه وظایفی دارد؟ راهنمای جامع برای مبتدیان
برنامهنویس، فردی است که با استفاده از زبانهای برنامه نویسی،...
اهمیت سئو در سایتهای خبری
در دنیای دیجیتال امروز، کسب و کارهای آنلاین نیازمند جذب...
درمان فوری دندان درد بدون مراجعه به دندانپزشک
(مقاله زیر توسط تیم پزشکی کلینیک دندانپزشکی سریتا تایید و...
Node js چیست و چه کاربردی دارد؟
Node.js یک پلتفرم نرم افزاری متن باز است که بر...
دیدگاهتان را بنویسید