خلاصه کتاب: معیارهای بازاریابی – مدیر سبز
ارسال شده توسط admin
۲۷ آذر ۱۴۰۲
1368 بازدید

[ad_1]
آنچه در چکیده کتاب «معیارهای بازاریابی، نوشته کریستینا اینگه» میآموزید
کریستینا اینگه، مدیرعامل شرکت تاتلایت همه مشکلاتی که کسبوکارها در دنیای مدرن با آن مواجه هستند را میشناسد، زیرا همه ما با انبوه اطلاعات و کمبود وقت برای پردازش آنها روبهرو هستیم.
به باور مدیرسبز، این کتاب نهتنها به شما نشان میدهد که باید چه دادههایی را چگونه جمعآوری کنید، بلکه شما را در فرایند یکپارچهسازی دادههای مختلف، استفاده از معیارهای مهم در پلتفرمهای مورداستفاده تیم و تبدیل اطلاعات به استراتژی رشد هدایت میکند.
میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1
[ad_2]
Rate this post
مطالب زیر را از دست ندهید
انتخاب رنگ مناسب لباس برای تابستان
همه ما لباسهای تابستانی را با رنگهای شاد و خنک...
شناسایی مؤسسات غیرمعتبر در انجام پایان نامه مدیریت/تشخیص پایان نامه های کپی
معرفی بهترین مؤسسات پایان نامه بهترین مؤسسه پایان نامه مدیریت،...
برنامه نویس کیست و چه وظایفی دارد؟ راهنمای جامع برای مبتدیان
برنامهنویس، فردی است که با استفاده از زبانهای برنامه نویسی،...
اهمیت سئو در سایتهای خبری
در دنیای دیجیتال امروز، کسب و کارهای آنلاین نیازمند جذب...
درمان فوری دندان درد بدون مراجعه به دندانپزشک
(مقاله زیر توسط تیم پزشکی کلینیک دندانپزشکی سریتا تایید و...
Node js چیست و چه کاربردی دارد؟
Node.js یک پلتفرم نرم افزاری متن باز است که بر...
دیدگاهتان را بنویسید