خلاصه کتاب: رابطه ذهن و برند
ارسال شده توسط admin
۱۸ دی ۱۴۰۲
1200 بازدید

[ad_1]
آنچه در چکیده کتاب «رابطه ذهن و برند، نوشته میکا سولومون» میآموزید
میکا سولومون، کارشناس خدمات مشتری معتقد است که بسیاری از برندها در برقراری ارتباط با مشتریان شکست میخورند و تجربه متوسطی به مشتری ارائه میدهند که باعث نارضایتی است.
با پیشبینی نیازهای مشتریان قبل از اینکه خودشان آن را احساس کنند، رویکرد خود درباره خدمات مشتریان را تغییر دهید و از رقبا متمایز شوید.
مشتریان امروزی دوست دارند احساس ارزشمندی کنند و راهحلهای فوری برای مشکلات خود بیابند.
پس پاسخگویی به نیازهای آنها مستلزم حضور کارمندان ماهر، هدفمحور و توانمند در بخش خدمات مشتری است.
به نظر مدیرسبز، این کتاب، راهنماییهای کاربردی و مفیدی برای خلق یک تجربه مشتری فوقالعاده به رهبران ارائه میدهد.
میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1
[ad_2]
Rate this post
مطالب زیر را از دست ندهید
انتخاب رنگ مناسب لباس برای تابستان
همه ما لباسهای تابستانی را با رنگهای شاد و خنک...
شناسایی مؤسسات غیرمعتبر در انجام پایان نامه مدیریت/تشخیص پایان نامه های کپی
معرفی بهترین مؤسسات پایان نامه بهترین مؤسسه پایان نامه مدیریت،...
برنامه نویس کیست و چه وظایفی دارد؟ راهنمای جامع برای مبتدیان
برنامهنویس، فردی است که با استفاده از زبانهای برنامه نویسی،...
اهمیت سئو در سایتهای خبری
در دنیای دیجیتال امروز، کسب و کارهای آنلاین نیازمند جذب...
درمان فوری دندان درد بدون مراجعه به دندانپزشک
(مقاله زیر توسط تیم پزشکی کلینیک دندانپزشکی سریتا تایید و...
Node js چیست و چه کاربردی دارد؟
Node.js یک پلتفرم نرم افزاری متن باز است که بر...
دیدگاهتان را بنویسید