خلاصه کتاب: برندسازی یعنی کسبوکار
ارسال شده توسط admin
۱۶ بهمن ۱۴۰۲
1152 بازدید

[ad_1]
آنچه در چکیده کتاب «برندسازی یعنی کسبوکار، نوشته مت جانسِن و تِسا میسیاسِزِک» میآموزید
مَت جانسِن و تسا میسیاسِزِک، متخصصان بازاریابی و روانشناسی،برندها را طوری توصیف میکنند که انگار انسانهای معمولی هستند.
آنها به شرکتها توصیه میکنند برندهایی ایجاد کنند که شخصیت، هدف و ارزشهای قوی داشته باشند و هشدار میدهند که دیجیتالی شدن و کالاسازی بیهویت، مصرفکنندگان را به سمت محصولات معمولی سوق میدهد.
برندها برای رقابت باید احساسات مشتریان را برانگیزند و بر اساس ارزشها و هویت افراد پیوندهایی با آنها برقرار کنند.
به نظر مدیرسبز، جانسِن و میسیاسِزِک مفاهیم بازاریابی را در قالب داستانهای جذاب از برندهای معاصری توضیح میدهند که بهخاطر ارتباط صمیمانه با مصرفکنندگان موفق شدند.
[ad_2]
Rate this post
مطالب زیر را از دست ندهید
انتخاب رنگ مناسب لباس برای تابستان
همه ما لباسهای تابستانی را با رنگهای شاد و خنک...
شناسایی مؤسسات غیرمعتبر در انجام پایان نامه مدیریت/تشخیص پایان نامه های کپی
معرفی بهترین مؤسسات پایان نامه بهترین مؤسسه پایان نامه مدیریت،...
برنامه نویس کیست و چه وظایفی دارد؟ راهنمای جامع برای مبتدیان
برنامهنویس، فردی است که با استفاده از زبانهای برنامه نویسی،...
اهمیت سئو در سایتهای خبری
در دنیای دیجیتال امروز، کسب و کارهای آنلاین نیازمند جذب...
درمان فوری دندان درد بدون مراجعه به دندانپزشک
(مقاله زیر توسط تیم پزشکی کلینیک دندانپزشکی سریتا تایید و...
Node js چیست و چه کاربردی دارد؟
Node.js یک پلتفرم نرم افزاری متن باز است که بر...
دیدگاهتان را بنویسید