خلاصه کتاب: آیا بخش خدمات مشتری شما میتواند این کارها را انجام دهد؟
ارسال شده توسط admin
۲۰ دی ۱۴۰۲
768 بازدید
[ad_1]
آنچه در چکیده کتاب «آیا بخش خدمات مشتری شما میتواند این کارها را انجام دهد؟، نوشته میکا سولومون» میآموزید
میکا سولومون، کارشناس خدمات مشتری معتقد است که بسیاری از برندها در برقراری ارتباط با مشتریان شکست میخورند و تجربه متوسطی به مشتری ارائه میدهند که باعث نارضایتی است.
با پیشبینی نیازهای مشتریان قبل از اینکه خودشان آن را احساس کنند، رویکرد خود درباره خدمات مشتریان را تغییر دهید و از رقبا متمایز شوید.
مشتریان امروزی دوست دارند احساس ارزشمندی کنند و راهحلهای فوری برای مشکلات خود بیابند.
پس پاسخگویی به نیازهای آنها مستلزم حضور کارمندان ماهر، هدفمحور و توانمند در بخش خدمات مشتری است.
به نظر مدیرسبز، این کتاب، راهنماییهای کاربردی و مفیدی برای خلق یک تجربه مشتری فوقالعاده به رهبران ارائه میدهد.
[ad_2]
Rate this post
مطالب زیر را از دست ندهید
انتخاب رنگ مناسب لباس برای تابستان
همه ما لباسهای تابستانی را با رنگهای شاد و خنک...
شناسایی مؤسسات غیرمعتبر در انجام پایان نامه مدیریت/تشخیص پایان نامه های کپی
معرفی بهترین مؤسسات پایان نامه بهترین مؤسسه پایان نامه مدیریت،...
برنامه نویس کیست و چه وظایفی دارد؟ راهنمای جامع برای مبتدیان
برنامهنویس، فردی است که با استفاده از زبانهای برنامه نویسی،...
اهمیت سئو در سایتهای خبری
در دنیای دیجیتال امروز، کسب و کارهای آنلاین نیازمند جذب...
درمان فوری دندان درد بدون مراجعه به دندانپزشک
(مقاله زیر توسط تیم پزشکی کلینیک دندانپزشکی سریتا تایید و...
Node js چیست و چه کاربردی دارد؟
Node.js یک پلتفرم نرم افزاری متن باز است که بر...
دیدگاهتان را بنویسید